divendres, 5 de febrer del 2010

Fira de la Candelera de Molins de Rei 2010

Aquest és el disseny guanyador del 24è concurs de cartells. L'autor és Samuel Lozano Ruz i el títol del cartell és "planter".
La Fira de la Candelera de Molins de Rei és una de les antigues del Baix Llobregat. Com molt bé indica té la seva cita anual cap als volts del 2 de febrer, dia en que es celebra a nivell religiós "la presentació del Senyor al temple" i es beneeixen les tradicionals candeles, per això el nom popular de la Candelera. Com acostuma a passar en molts pobles la Fira ja va més enllà de ser un certàmen purament agrícola i es converteix en una fira multisectorial carregada d'actes lúdics i activitats.
Per més info:
http://www.firacandelera.cat/

2 comentaris:

  1. m'ha agradat molt que fessis aquest post.
    saps, jo visc a molins de rei.
    i encara que no sóc una gran fan de la fira, perquè trobo que són dies amb massa gent i amb massa consumisme, hi participo. sobretot aquest any que estem preparant la consulta popular sobre la independència, i a la fira hi hauran algunes activitats.
    si hi ves potser ens creuem, però potser no ens coneixerem :-)

    ResponElimina
  2. A la fira de la Candelera de Molins el meu avi m'hi havia portat de petit. La veritat ja fa molts anys que no hi vaig, no per res en especial, sinó perquè, per variar, com aquest cap de setmana, quan no tinc alguna cosa, em toca treballar.
    Si t'has fixat amb l'actualització del blog gairebé sense adonar-me'n he fet un "especial Molins".
    Els dos autors seleccionats són de Molins de Rei, l'apunt de la fira i els dos videos que em semblen super interesants. Crec que està molt bé que es facin activitats paral·leles a la fira ja que és una manera de demostrar que més enllà del "tinglado oficial" hi ha grups amb iniciatives i amb ganes de fer coses com potser el vostre grup de la consulta. Sort amb les activitats i amb la preparació de la consulta!
    Una salutació i moltes gràcies pel comentari.

    ResponElimina